3-4 квітня МБФ «Академією Української преси» (АУП) за підтримки програми «Бібліоміст» було організовано та проведено 2-денний тренінг «Практична медіаграмотність» для бібліотекарів публічних бібліотек, де взяли участь 5 бібліотекарів Вінницької ЦБС. Ставши учасниками тренінгу, який проходив в цікавих форматах, ми з колегами ознайомились з моделями практичної медіаосвіти та медіаграмотності, які можуть бути імплементовані у діяльність наших бібліотечних закладів
Під час тренінгу ми отримали відповіді на наступні теоретичні та практичні запитання:
Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасній Україні
Медіа, інвестори й держава: що кому належить на медіа ринку.
Своєрідність інформації як товару: що продають медіа?
Cтруктура українського медіа ринку.
Новинна грамотність. Стандарти подання інформації. Як перевірити достовірність та неупередженість інформації. Класифікація джерел інформації.«Техніка безпеки» під час роботи з джерелами. Проекти практичної медіаграмотності в Україні:StopFake.
Інформаційні війни: як врятуватися від пропаганди або чому вдається манипулювати громадською свідомістю.
Технології критичного мислення: як сприймати і трактувати інформацію.
Методи критичного мислення для модераторів дискусій.
Тренерський та експертний склад:
Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасній Україні
Медіа, інвестори й держава: що кому належить на медіа ринку.
Своєрідність інформації як товару: що продають медіа?
Cтруктура українського медіа ринку.
Новинна грамотність. Стандарти подання інформації. Як перевірити достовірність та неупередженість інформації. Класифікація джерел інформації.«Техніка безпеки» під час роботи з джерелами. Проекти практичної медіаграмотності в Україні:StopFake.
Інформаційні війни: як врятуватися від пропаганди або чому вдається манипулювати громадською свідомістю.
Технології критичного мислення: як сприймати і трактувати інформацію.
Методи критичного мислення для модераторів дискусій.
Тренерський та експертний склад:
Людмила Гуменюк - директор Центру медіареформ, медіатренер, експерт з медіаосвітніх питань, магістр політичної комунікації Шефілдського університету. В 2005-2008 рр. провела низку досліджень на тему медіареформ в Україні, ефективності комунікативних стратегій та медіапроектів на замовлення різних інституцій, включно з Посольством Великої Британії, DFID, Фондом ім. Фрідріха Еберта, Національним Демократичним Інститутом (NDI).
Оксана Волошенюк - директор АУП провідний мистецтвознавець відділу кіно та телебачення ІМФЄ ім.М.Рильського, співавтор програми «Медіаосвіта», навчально-методичного комплексу «Медіаосвіта (медіаграмотність)» та підручника «Медіаосвіта і медіаграмотність», 5 навчальних програм з медіаграмотності, затверджених МОН – для 2-4 класів, 8(9) класу, 10-11 класу, педагогогічних ВНЗ, студентів педкоджів; співавтор і науковий редактор навчально-методичного посібника «Конспект для вчителя. Основи медіаграмотності 8 (9) клас».
Валентина Потапова - медіапедагог, має багаторічний досвід проведення Клубу документального правового фільму, автор посібника «Как организовать дискуссию по фильму».
Оксана Волошенюк - директор АУП провідний мистецтвознавець відділу кіно та телебачення ІМФЄ ім.М.Рильського, співавтор програми «Медіаосвіта», навчально-методичного комплексу «Медіаосвіта (медіаграмотність)» та підручника «Медіаосвіта і медіаграмотність», 5 навчальних програм з медіаграмотності, затверджених МОН – для 2-4 класів, 8(9) класу, 10-11 класу, педагогогічних ВНЗ, студентів педкоджів; співавтор і науковий редактор навчально-методичного посібника «Конспект для вчителя. Основи медіаграмотності 8 (9) клас».
Всі учасники отримали сертифікати, море вражень і позитивних емоцій. Дякуємо організатора та тренерам. Саме в атмосфері заходу ми відчули гордість за те, що ми - Бібліотекарі!
Комментариев нет:
Отправить комментарий